Kontakta Oss

På Ginos.se försöker vi alltid erbjuda snabb och enkel kundservice. För att underlätta för oss att besvara era frågor ber vi er skicka in er fråga till info@ginos.se. Det spelar ingen roll om du har frågor angående din order eller vilka produkter som passar er, vi gör vårt bästa att besvara era frågor. Vi har som policy att besvara frågor inom 24 timmar vardagar. 

Kontakta oss på mail info@ginos.se för att snabbast få hjälp.

OBS! Har du fakturafrågor hänvisar vi er till Klarna ABs kundtjänst på tel: 08-120 120 10

 

FAQ 

Var är min order?

Genom att logga in på din sida kan du hålla kolla på din order. Gå in på fliken ”Beställningar” för att se status på din order. För övriga frågor angående din order kontakta oss på info@ginos.se


När skickas mina varor?

Beställningar lagda före kl.13.00 vardagar skickas ordern från oss samma dag. För beställningar genomförda efter eller över helgdagar, skickas ordern till dig under nästa vardag. 

Hur går jag tillväga när jag ångrar mitt köp?

Enligt lagen om konsumentskydd vid distansavtal och hemförsäljningsavtal (2000:274) har du 14 dagars ångerrätt från den dag du tar emot varorna. Du står själv för kostnad och risk vid returfrakten. Varan ska vara i lika gott skick som när du fick den. För mer information läs våra köpvillkor. För att registrera en retur klicka här.

Kan jag göra ett byte?   

Vi har i dagsläget ingen byteshantering. Önskar du byta en vara till en annan ber vi dig att göra en ny beställning.


Kan jag ändra/avbeställa en order?

Tyvärr är en ändring och avbeställning inte möjlig efter det att din beställning gått igenom. Anledningen är att din beställning behandlas direkt och går ut till plockning. Du står själv för kostnad och risk vid returfrakten.

Jag fick inte någon faktura med mina varor!

När du väljer fakturabetalning så får du din faktura via e-post från Klarna. Vid delbetalning skickas fakturan direckt från Klara vi ett senare tillfälle. För mer information läs våra köpvillkor eller kontakta Klarna AB på 08-120 120 10 eller info@klarna.se. Du kan automatiskt förlänga din faktura på www.klarna.se.

Varför har jag inte fått någon orderbekräftelse?

Orderbekräftelse skickas till din e-post inom 15 minuter efter att du har slutfört din beställning. Om du ej har fått någon bekräftelse, vänligen se om den har hamnat i din skräppost.


Hur gör jag om jag får hem fel vara?

Om du finner en vara felaktig på något sätt kontakta oss på info@ginos.se. Du behöver inspektera din vara(or) när du får hem den och kontakta oss omgående om varan inte är korrekt. Mejla in ärendet till info@ginos.se. Uppge felet samt vilket ordernummer ni hade då ni genomförde köpet. Vi kommer därefter att kontakta er och bidra med en returetikett som ni använder er av för att returnera varan(orna).