Fri frakt Snabb leverans 18000 nöjda kunder

E-postadress

Kontakta Oss


På Ginos.se försöker vi alltid erbjuda snabb och enkel kundservice. För att underlätta för oss att besvara era frågor ber vi er skicka in er fråga via formuläret nedan. Det spelar ingen roll om du har frågor angående din order eller vilka produkter som passar er, vi gör vårt bästa att besvara era frågor. Vi har som policy att besvara frågor inom 24 timmar. 

OBS! Har du fakturafrågor hänvisar vi er till Klarna ABs kundtjänst på tel: 08-120 120 10

 

FAQ 

Var är min order?

Genom att logga in på din sida kan du hålla kolla på din order. Gå in på fliken ”Beställningar” för att se status på din order. För övriga frågor angående din order kontakta oss på info@ginos.se eller skriv ditt meddelande i formuläret nedan.  


När skickas mina varor?

Vi packar och skickar varor måndag-fredag mellan kl 10-17. För beställningar genomförda under kvällen eller över helg dagar, packas och skickas till dig under nästa vardag. 


Hur går jag tillvägar när jag ångrar mitt köp?

Enligt lagen om konsumentskydd vid distansavtal och hemförsäljningsavtal (2000:274) har du 14 dagars ångerrätt från den dag du tar emot varorna. Du står själv för kostnad och risk vid returfrakten. Varan ska vara i lika gott skick som när du fick den. För mer information läs våra köpvillkor. För att registrera en retur klicka här.


Jag fick inte någon faktura med mina varor!

När du väljer fakturabetalning så får du din faktura via e-post från Klarna. Vid delbetalning skickas fakturan direckt från Klara vi ett senare tillfälle. För mer information läs våra köpvillkor eller kontakta Klarna AB på 08-120 120 10 eller info@klarna.se. Du kan automatiskt förlänga din faktura på www.klarna.se.


Hur gör jag om jag får hem fel vara?

Om du fått hem en vara som visar sig vara felaktig kan du returnera denna helt utan kostnad. Reklamationen skall göras inom skälig tid från det att du mottagit ordern. När varan är oss tillhanda skickar vi ut en ny produkt till dig, alternativt återbetalar totalbeloppet. Registrera din reklamation på "Din sida" och klicka på "Gör reklamation". Märk returen tydligt med ordernummer och skicka paketet till Ginos.se, Götgatan 35, 11621 Stockholm. 


 

 

Skicka ditt meddelande till Ginos.se
För- och efternamn:*
Telefon:
E-post: *

Ärende*:
Meddelande:*